Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ваколя Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Ваколя Т. І. 
Проектно-модульний підхід до формування дослідницьких компетентностей майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Т. І. Ваколя // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 17. - С. 142-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_17_14
Розкрито організаційно-педагогічні умови формування дослідницьких компетентностей майбутніх учителів початкової школи засобами проектно-модульного підходу у контексті сучасної освітньої парадигми вищої школи. Показано наявність протиріч у формуванні дослідницьких компетентностей у зазначеної категорії спеціалістів, стисло схарактеризовано сутність і структуру компонентів практико-орієнтованого проектно-модульного навчання у розвитку наукової самостійної діяльності студентів. Висвітлено етапи організації процесу формування у майбутніх учителів початкових класів дослідницьких компетентностей та ключові організаційно-педагогічні передумови їх функціонування: наукова спрямованість, оптимальне поєднання спеціально розроблених завдань, педагогічно доцільна організація проектно-модульної і традиційної форм роботи, розвиток рефлексивно-мотиваційної сфери студентів у режимі особистісної траєкторії їх професійної підготовки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 665.669 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ваколя Т. 
Діагностика дослідницьких компетентностей студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. Ваколя // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 24. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_24_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.247 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ваколя Т. І. 
До проблеми професійної компетентності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Т. І. Ваколя // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 34. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_34_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ваколя Т. І. 
Структурно-функціональна модель формування дослідницьких компетентностей майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Т. І. Ваколя // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ваколя Т. І. 
Проблема готовності майбутнього вчителя початкової школи до роботи з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / Т. І. Ваколя // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 298-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_67_55
Розглянуто проблему професійної підготовки вчителя до організації роботи з обдарованими учнями. Визначено базові складові готовності педагога до розвитку обдарованості, виокремлено педагогічні умови, які забезпечують ефективність професійної підготовки майбутнього вчителя до роботи з обдарованими молодшими школярами. Окреслено перспективи подальшої розробки цієї проблеми.Рассмотрена проблема профессиональной подготовки учителя к организации работы с одаренными учащимися. Определены базовые составляющие готовности педагога к развитию одаренности, выделены педагогические условия, обеспечивающие эффективность профессиональной подготовки будущего учителя к работе с одаренными младшими школьниками. Намечены перспективы дальнейшей разработки этой проблемы.Addresses the problem of training teachers to organize the work with gifted students. The basic components of teacher readiness to develop talent is defined; determined pedagogical conditions that ensure the effectiveness of training future teachers to work with gifted younger students. Outlines the prospects for further development of this problem.
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.018 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського